Friday, March 15, 2013

Neću nikad biti više, niti srce da uzdiše...

Onomad je o meni izašla crtica u listu Respekt! (da, sa uzvičnikom):
Elem, nije to neki domet budući da sam postao neka vrsta reklame za nezaposlenost, a ni ovo MENSA ne znači previše, posebno našim pajserima, nego je tu jedna druga stvar, stoji u tekstu: 
Bio sam član vladajuće stranke.
O, da. Bio sam drug član partije. A sad im, kao što je lako primjetiti na ovom blogu, psujem sve živo i neživo, jer sam ljut i krivo mi je, rekli bi zli jezici i bili bi u pravu. Doduše, nije da nešto posebno cijenim druge stranke...

Nego, 09.09.2012. sam počeo kucati tekst "Kako sam bio član stranke (i zašto više nisam)", pa se nadam da ću isti što prije završiti i objaviti ovdje. Ovo je samo putokaz s tim ciljem.

Dvije sitne začkoljice, kako da ih nazovem...
- naslov je manje-više interna šala, budući da je urednik lista istovremeno i urednik portala Istinito za koji sam pisao... interna šala u 20.000 primjeraka;
- naslov ispod - Nikola Dronjak, to je bila moja najveća zamjerka, što me staviše na stranicu sa dronjavim Dronjkom, koji je... dronjav, što se vidjelo sa kilometra (vidi tekst: Studenti u RS: Anonimno do kraja - iz novembra 2011. na portalu 6yka).

No comments:

Post a Comment