Friday, May 13, 2016

Dajte mi metci da ubijam zbog letci!

Nekad mi je internet prezentacija rtrs.tv služila za brzu provjeru trenutne temperature (jer imaju termometar za BL na naslovnoj), što mi je bitno u zimskim uslovima - ako je minus da ne idem nigdje biciklom. Onda sam jednom provalio da je temperatura navedena na njihovoj stranici bila dobrih 7-8 stepeni u raskoraku sa stanjem na terenu pa sam se prebazirao na accuweather ili šta već izađe pri pretrazi...

Nelezivraže, večeras odem na dotičnu stranicu malo da vidim šta ima i prva stvar koju sam vidio tamo:
Na stranu stranačka funkcija RTRS, ali ovakve stvari me stvarno rastužuju, entitetski RTV servis koji treba biti stub srpskog jezika, "pijemont pismenosti" (da ispucam koju frazu), a umjesto toga...

Majmun je ušao u tenak, neće ga biti lako maknuti iz nj.

No comments:

Post a Comment