Wednesday, June 12, 2013

Druga adresa

Moj prvi i omiljeni blog, "Gurao sam i šire stvari u uže stvari." već sedam dana nije dostupan na svojoj adresi http://bojan5150.mojblog.rs/, a nije, vala, ni na nekoj drugoj. Čitav servis mojblog.rs je nedostupan. Pukao server, istekao domen, nešto treće, u ovom trenutku se ne zna. S obzirom da je prethodno bilo špekulacija o "problemima u raju", dio mojblog.rs ekipe je marta ove godine otvorio naloge na servisu wordpress. I ja sam, kao rezervni položaj: 

http://bojan5150.wordpress.com/

Da li će to postati primarna adresa, nisam siguran u ovom trenutku. Volio bih da se mojblog.rs sistem povrati, al' ako ne, šta da se radi. Imam kompletnu arhivu do kraja marta ove godine, tako da je šteta svega par tekstova. Vidjeću da tamo stavljam tekstove koje sam klasifikovao kao "teme", za početak. Što se ovog bloga tiče, nemam naročitu želju da pišem nešto iz razloga što smatram da je danas previše filozofa a premalo radnika. Ne bih da budem filozof. Ako budem imao nešto konkretno da napišem, to ću i činiti.

No comments:

Post a Comment