Saturday, November 14, 2020

Uzaludnost 2020. godine u izbornom pogledu...

CRNA GORA
Milo pljačkao bliže 30 godina, sve bilo uredno. Milo htio da sjebe i viševjekovnu paramafiju zvanu (pravoslavna) crkva, digla se kuka i motika. Kao da im crkva nešto stavlja u džepove, umjesto što vadi iz njih. Svakako značajna pobjeda crnogorskog naroda, samo što je to malo protiv ideje da vrijeme ide naprijed, u tom nekom hronološki progresivnom smislu.

SRBIJA
Korone nema, držimo izbore, ujedinjena "opozicija" bojkotuje, Vučić i pored toga krade izbore. DJB podnosi žalbe o neregularnostima, formira se skupština unatoč nezavršenim pravosudnim procesima, skupština bez opozicije. Opozicija iz Republike Srpske čestita Vučiću. Spori i duboki propad prema središtu zemlje.

AMERIKA
Tramp: POKRADEN SAM!
Vukota: Причувај ми пиву.

Rok muzičari (jedan dobar dio njih) slave pobjedu Džoa Bajdena, profesionalnog političara koji živi od prodaje laži i planira ograničavanja građanskih sloboda a pljuju Trampa koji nije započeo nijedan rat i svim srcem se zalagao za normalan život. Paradoks nivo milijarda.

REPUBLIKA SRPSKA (manji ali simpatičniji entitet BiH) - BANJALUKA
Promjene bi, valjda, napokon, trebale krenuti iz Banjaluke, kandidat pozicije je aktuelni grdnčlnk, student generacije ETF i opšta nula, tviteraš koji se ošišanom latinicom hvali uređenjem trim staza a protiv-kandidat mu je 20-i-nešto godišnji momak, koji jedini od čitave (partijske) opozicije ima nešto SRCA.

Sve u svemu...



1 comment:

  1. Sjajno svjedočanstvo kako sam dobio zajam, imam vrlo važnu poruku za podijeliti sa svima koji trebaju zajam od istinskog zajmodavca. Sretna sam što sam podijelio ovu bilješku sa svima nakon što sam ja i moja supruga prošli u rukama patetičnih haodluma tvrdeći da nude neku vrstu zajmova. Vrlo je teško dobiti originalnog zajmodavca i zahvaljujući najboljem zajmu koji mi je pomogao u zajmu, kontaktirajte ih ako vam je potreban zajam i vratite se da mi se kasnije zahvalim. Obećavam vam da vas neće razočarati. Kontaktirajte e-poštu:- (pedroloanss@gmail.com Telegram +18632310632) Hvala.
    Nazgul William .....

    ReplyDelete